نرم افزار شبیه سازی SIMUL8، محصول شرکت SIMUL8 Corporation، ساخت کشور انگلیس است یکی از مهمترین خصیصه های نرم افزار شبیه سازی SIMUL8، کاربری بسیار آسان این نرم افزار است. در طراحی این نرم افزار سعی شده است تا تمامی امکاناتی که کاربر برای ساخت یک مدل شبیه سازی ممکن است احتیاج داشته باشد، در اختیار قرار گیرد. در حال حاضر بسیاری از شرکت های مطرح دنیا از نرم افزار شبیه سازی SIMUL8 برای انجام پروژه های شبیه سازی خود استفاده می کنند. (مشاهده لیست شرکت ها) نرم افزار شبیه سازی SIMUL8 دارای سرعت اجرای بسیار بالایی است. همچنین مجموعه ای از تصاویر برای راحتی نمایش دادن مدل شبیه سازی به صورت پیش فرض در نرم افزار قرار داده شده است. نرم افزار شبیه سازی SIMUL8 می تواند نرم افزارهای زیر را که از کاربردی ترین نرم افزارهای در تکمیل فرآیند ساخت مدل شبیه سازی هستند را پشتیبانی کند. نرم افزار Stat::Fit برای تعیین توزیع آماری داده های ورودی و خروجی شبیه سازی به کار می رود. نرم افزار OptQuest برای انجام فرآیندهای بهینه سازی در مدل شبیه سازی ساخته شده با SIMUL8 به کار می رود. این نرم افزار بعد از تعیین اهداف و محدودیت های مورد نظر، از داده های مدل شبیه سازی استفاده کرده و مسئله مطرح شده را بهینه می کند.

قابلیت های  SIMUL8

  • سرعت بالا
  • امکان برقراری ارتباط با پایگاه داده ی SQL، Access،Excel و  Visio
  • برازش توابع توزیع احتمالی به کمک ابزار  Stat:Fit
  • امکان بهینه یابی مسایل به کمک ابزار  Opt Quest
  •  زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک

  

نسخه SIMUL8 Professional 2011+Service Pack 1 اختصاصی وبسایت فارون بوده و برای اولین بار ارائه می شود. علاقه مندان به شبیه سازی لازم است قبل از این نرم افزار اطلاعات کافی در مورد امکانات آن داشته باشند. در این راستا وبسایت فارون نسخه اصلی (با کیفیت بالا) کتاب Simulation Modeling with SIMUL8 را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. این کتاب را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

Ebook

پسورد فایل: Faroun.ir


سفارش نرم افزار

قیمت نرم افزار: 50 هزار تومان

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مراحل ثبت سفارش و نصب:

1- پرداخت و دانلود

آیدی پیشاپرک

برای پرداخت از طریق IDPay و کارتهای عضو شتاب روی گزینه زیر کلیک کنید:

پرداخت

 2- آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و فایل Simul8PRO2011.exe را اجرا نمایید.

*تذکر: فایل های فعال سازی توسط برخی آنتی ویروس ها به اشتباه به عنوان ویروس شناخته می شوند. حتما در تمامی مراحل نصب آنتی ویروس را غیر فعال نگه داشته و پس از نصب، پوشه مربوط به نصب را در لیست استثنائات (Exceptions یا Exclusion) آنتی ویروس قرار دهید تا مشکلی در اجرای نرم افزار به وجود نیاید.

 3-  با اجرای فایل تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. 

نصب

جهت نصب نرم افزار کد (ID) ارائه شده را به به ایمیل زیر ارسال نمایید.

 

faroun.group@gmail.com

4- پس از حداکثر 48 ساعت کد نصب نرم افزار و همچنین لایسنس مربوطه برای شما ارسال خواهد شد.   5- پس از وارد کردن کد نصب مراحل نصب شروع خواهد شد. در مرحله انتخاب نوع لایسنس گزینه مشخص شده در شکل زیر را انتخای کنید.
license

 6- در مرحله بعد لایسنس ارسال شده را در محل مربوطه وارد نمایید. 

لایسنس

7- پس از نصب فایل Servicepack1.EXE (دانلود شده در مرحله 1) را برای ارتقای نرم افزار اجرا نمایید. حال می توانید از نسخه کامل و حرفه ای نرم افزار SIMUL8 استفاده نمایید.

  

* جهت تست نرم افزار یک هفته مهلت خواهید داشت. این تست صرفا شامل عدم محدودیت نرم افزار در ساخت مدل می باشد. 

 ** در صورت وجود مشکل در نصب و اجرای نرم افزار از طریق ایمیل faroun.group@gmail.com به ما اطلاع دهید. مشکل شما در صورت امکان از طریق AnyDesk پیگیری و رفع خواهد شد. در صورت برطرف نشدن مشکل در کمتر از 24 ساعت وجه پرداخت شده عودت داده خواهد شد. 


Faroun فارون افزار ,سازی ,شبیه ,simul8 ,نمایید ,داده ,شبیه سازی ,افزار شبیه ,سازی simul8 ,آنتی ویروس ,علاقه مندان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خانه ی فیلم و رمان فیلم نگاه درآمد آنلاین قیمت کاشی و سرامیک خريد جديدترين لاك ناخن شيك 2021 آموزش دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت بدون کدنویسی